torstai 25. kesäkuuta 2015

Maailman helpoin pasta


Mä tein tätä pastaa ensimmäisen kerran kun mulla oli kauhea nälkä ja kaapeista ei löytynyt melkein mitään. Sen jälkeen mä oon tehnyt tätä todella usein, niin hyvää ja helppoa tämä on. Helppouden lisäksi plussaa on myös se, että raaka-aineita on vain kolme joten yhden annoksen hinta ei todellakaan päätä huimaa.

Tarvitset:
Spagettia noin kourallinen
1 purkki tomaattikastiketta
1 paketti aurajuustoa
Mausteita esim. oreganoa maun mukaan

Mä en ole koskaan katsonut kuinka paljon tomaattikastiketta mä tähän laitan, ostan vain aina jonkun purkin ja laitan sen kokonaan. Tällä tavalla tehtynä kastiketta tulee aika paljon, mutta mun mielestä se on hyvä. Jos haluaa vähemmän kastiketta se kannattaa tehdä kastikemäärää vähentämällä eikä spagettia lisäämällä, koska spagettia pitäisi siinä tapauksessa laittaa todella paljon.


Ohje:
Keitä spagetti suolatussa vedessä. Kun spagetti on valmista siivilöi se ja laita takaisin kattilaan tomaattikastikkeen kanssa, lisää mausteita. Odota, että tomaattikastike on hieman lämmennyt ja lisää sitten aurajuusto. Juuston sulettua pasta on valmis. Tästä pastasta riittää 2-3 riippuen siitä kuinka nälkä on ja haluaako säästää ruokaa myös seuraavalle päivälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti